Економикa и организацијa у пејзажној архитектури
Разумевање основних појмова из области економике и организације у пејзажној архитектури
Стицање конкретних знања и вештина за израду бизнис плана и могућност примене истих за оснивање и управљање предузећа.
Теоријска настава
Елементи производног система. Средства за производњу. Основна средства. Обртна средства. Појам, значај и подела трошкова. Врсте трошкова. Класификација трошкова са аспекта њиховог деловања на обим производње. Стандардизација. Организациона структура предузећа. Развој бизнис идеје, појам и значај бизнис плана. Тржиште и елементи тржишта. Истраживање тржишта. Развој маркетинг плана. Појам и значај производа, цена, локације и презентације. Процена трошкова, продаје и профита. Финансијски план.
Практична настава:
Начин израчунавања потребних обртних и основних средстава. Израчунавање просечних трошкова по јединици производа на разним степенима запослености. Израчунавање мртве тачке рентабилитета. Припрема бизнис плана-интервју са предузетником из области пејзажне архитектуре и хортикултуре. Оцена тржишта и развој маркетинг плана-сакупљање података на терену, припрема анкете, анализа анкете и презентација добијених података.