Upravljanje marketingom u šumarstvu
Da uputi u teoriju i praksu obavljanja ekonomskih i trgovačko-poslovnih aktivnosti, posebno za marketing (proizvod, cena, distribucija, promocija), standardizaciju i brendiranje drvnih i nedrvnih proizvoda šumarstva.
Raspolaganje znanjima da uspešno rešavaju zadatke i probleme iz oblasti marketinga proizvoda šumarstva.
Teorijska nastava: Osnove marketinga – pojam i glavne funkcije marketinga, marketing miks (proizvod, cena, distribucija, promocija, program proizvodnje i asortiman proizvoda, kupci kao elemenat marketinga, marketing informacioni sistem), Upravljanje marketingom i marketing aktivnosti – organizacija marketinga, tipovi marketinških organizacija, planiranje, organizovanje i kontrola marketing aktivnosti, Marketing u šumarstvu – marketing istraživanja u šumarstvu, vrste šumskih proizvoda i marketing, istraživanje ponašanja i motiva kupaca šumskih proizvoda, promocija i distribucija šumskih proizvoda, Tržište šumskih proizvoda u funkciji marketinga – analiza domaćeg i svetskog tržišta šumskih proizvoda sa aspekta primene marketinga, analiza i predviđanje tražnje i prodaje šumskih proizvoda sa aspekta primene marketinga, licitacije kao oblik prodaje drveta i marketing, Robne marke („brendovi“) šumskih proizvoda i marketing – pojam robne marke – „brenda“ i pojavni oblici u šumarstvu, uloga robne marke u marketingu šumskih proizvoda, Sertifikacija šumskih proizvoda i marketing – pojam i pojavni oblici sertifikata u šumarstvu, uloga sertifikata u marketingu drvnih i nedrvnih šumskih proizvoda.
Praktična nastava: Obrada izabrane teme kroz seminarski rad, priprema i prezentacija sadržaja, diskusija sa nastavnicima i drugim doktorantima.