Управљање маркетингом у шумарству
Да упути у теорију и праксу обављања економских и трговачко-пословних активности, посебно за маркетинг (производ, цена, дистрибуција, промоција), стандардизацију и брендирање дрвних и недрвних производа шумарства.
Располагање знањима да успешно решавају задатке и проблеме из области маркетинга производа шумарства.
Теоријска настава: Основе маркетинга – појам и главне функције маркетинга, маркетинг микс (производ, цена, дистрибуција, промоција, програм производње и асортиман производа, купци као елеменат маркетинга, маркетинг информациони систем), Управљање маркетингом и маркетинг активности – организација маркетинга, типови маркетиншких организација, планирање, организовање и контрола маркетинг активности, Маркетинг у шумарству – маркетинг истраживања у шумарству, врсте шумских производа и маркетинг, истраживање понашања и мотива купаца шумских производа, промоција и дистрибуција шумских производа, Тржиште шумских производа у функцији маркетинга – анализа домаћег и светског тржишта шумских производа са аспекта примене маркетинга, анализа и предвиђање тражње и продаје шумских производа са аспекта примене маркетинга, лицитације као облик продаје дрвета и маркетинг, Робне марке („брендови“) шумских производа и маркетинг – појам робне марке – „бренда“ и појавни облици у шумарству, улога робне марке у маркетингу шумских производа, Сертификација шумских производа и маркетинг – појам и појавни облици сертификата у шумарству, улога сертификата у маркетингу дрвних и недрвних шумских производа.
Практична настава: Обрада изабране теме кроз семинарски рад, припрема и презентација садржаја, дискусија са наставницима и другим докторантима.